FANDOM

Zjawa

Kobieta-okaleczona-zjawa
Klasyfikacja: Duch
Występowanie: Urantia
Zjawy- Bezcieleśni nieumarli, którzy za życia popełnili plugawe czyny, bądź ich śmierci towarzyszył na tyle duży ładunek emocjonalny, że w rezultacie zostali przeklęci klątwą nieśmierci. Nienawidzą ludzi,dlatego pragną wyssać z nich esencję życiową. Rzadko ich egzystencja służy dokończeniu niezałatwionych spraw za życia. 

WizerunekEdytuj

Zjawy są niematerialnymi istotami,których zwykły śmiertelnik nie poczuje.Zwykle przypominają ludzi, którymi byli za życia, jednak ich wygląd jest niewyraźny, a kolory wyblakłe. Klątwa zjawy sprawia, że sam ich widok powoduje panikę i osłabia nieprzygotowane ofiary. Zjawa może również dokonać zjawiska inwokacji.Potrafi przeistoczyć się w pół stałą formę w, której może zaatakować wyssaniem energii poprzez dotyk, sama jednak naraża się na zranienie srebrem.

BytowanieEdytuj

Zjawy zazwyczaj nawiedzają miejsca ich śmierci. Zła sława tych miejsc pozwala rozsądnym ludziom na ich omijanie. Miejsce w, którym zjawa się pojawia ma związek z jej życiem.Czasami zjawy są nazywane widmami,potrafią pojawiać się w najbardziej niespodziewanych okolicznościach. Mogą również porozumieć się telepatycznie,jednak wywołuje to u ofiary osłabienie.