FANDOM

Ziemskie Anioły - Ludzie żyjący na ziemi,którzy posiadają dwie dusze : anielską i ludzką.Niekiedy sa dyskretni i niczym się nie wyróżniają.Ziemskie anioły wybudzają się dopiero podczas trwania życia na ziemi.Przybywają na świat zamieszkać wśród ludzi ponieważ każdy z nich ma własną indywidualną misję.

Obraz
Skrzydla Aniola

CharakterystykaEdytuj

Ziemskie Anioły odczuwają wielką chęć odejścia ze świata do swojego prawdziwego miejsca pochodzenia,jednak wiedzą iż muszą wykonać swoją misję i trwale dążą do jej zrealizowania.Jako dzieci czują się inne niż inni ludzie,również w późniejszych grupach społecznych twierdzą,że nie pasują to otoczenia i ziemia nie jest ich światem.Zwykle wkrótce podejmuje wybór : dążyć drogą zrozumienia i być nierozumianym w grupie ludzi albo iść ścieżką niezależnej osoby.Natomiast ziemskie anioły nigdy nie są obojętne,muszą wybrać tylko jedną ścieżkę.

Życie ziemskiego anioła jest niezwykle trudne,ponieważ wiąże się to z twierdzeniem "przeciw samemu sobie i przeciw wszystkim".W większości są samotnikami lub tzw."czarnymi owcami",ale tak naprawde to są jedyne osoby niewinne w swoim otoczeniu.Są szczerzy i prawdomówni.Traktują życie innych jako ogród,który należy pielęgnować.Kochają pomagać innym i nie potrzebują zapłaty.Nie przynależą również do żadnej religii lecz wiedzą,że istnieje stwórca.

Jeśli Anioł już ukształtuje swoją indywidualność i nabierze wiary w siebie, może stać się pięknym człowiekiem. Wtedy wykonuje to, do czego został powołany przez Boga. Szerzy światło, podnosi wibrację tego świata, inspiruje, wyraża swoją miłość na różne formy.

Rodzaje anielskich duszEdytuj

  • Pierwsze cztery kategoria to anioły działajace w uśpieniu.Nie do końca wiedzą jakie jest ich przeznaczenie i również nie zawsze dążą do jego wypełnienia.Są podatne na konflikt między duszą anielską a ludzką przez co trudno im zaakceptować siebie.Często próbują na siłę być ludźmi i wrócić do przeszłości.Niekiedy uciekają do fantastycznego świata aby wycofać się z życia.
  • Piąta grupa to anioły majace największy wpływ na ludzi i nidgy nie działają w uśpieniu.Zawsze są świadome swojej roli.Potrafią świetnie wpływać na ludzi z poszczególnych grup do których przynależą.

RelacjeEdytuj

Ziemskie anioły nie przywiązują wielkiej wagi do relacji między ludźmi.Starają się im pomóc i poskromić negatywne emocje nie oczekując zapłaty.Ziemski anioł ma świadomość,że narodził się z wezwania,dlatego jest wdzięczny ludzkiej rodzinie ale nie ma z nimi bliskich relacji.Traktuje ich jak innych ludzi,których kocha.

Istnieje pewny moment na ziemi kiedy światy równoległe nakładają się na siebie.Wtedy demony są najbardziej niebezpieczne.Człowiek karmiący się cierpieniem i nienawiścią wspomoga demony znajdujące się na ich płaszczyźnie.Ziemskie anioły mają więc za zadanie wskazać ludziom drogę i odpędzić ich od zła.Nie tolerują osób żądnych władzy i bogactwa,gdyż zostali już wypaczeni przez fałsyzwe demony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki