FANDOM

Wampir

Wampir-energetyczny.jpg
Wampir Energetyczny
Tytuł: Brak
Klasyfikacja: Krwiopijcy
Występowanie: Świat Ludzi
Zagrożenie: Istoty (Brak) Ludzie (Średnie)
Status: Żywe
Umiejętności: Absorpcja energii życiowej, nadludzka szybkość i siła, teleportacja, regeneracja, hipnoza
Wampir Energetyczny-Istota nadludzka, żywiąca się ludzkimi emocjami, oraz energią życiową, o ludzkiej postaci. W połowie nieśmiertelna. Nie starzeje się, od momentu osiągnięcia dojrzałości. Wampir Energetyczny posiada niezwykłą prędkość, ogromną siłę, oraz regenracje.

Pożywienie Edytuj

Tego rodzaju wampiry żywią się emocjami ludzi, choćby przez zwykłą rozmowę. Wysysa z ludzi chęć do życia, radość, pozbawia sił życiowych. Często doprowadza do depresji. Wampiry Eneregtyczne po posiłku nie zostawiają odbitych kłów, czy ran. Żywią się w najprostszy sposób, zwykłą rozmowę, kontakt. Potrafią absorbować kropelka, po kropelce siły życiowe. Rzadko się zdarza, iż wampir wysysa jednorazowo wszystko ze swojej ofiary.

Wizerunek Edytuj

  • Wygląd : Posiadają postać człowieczą z charakterystycznymi wydłużonymi kłami, które wysuwają się w momencie gotowości do ataku. Ich oczy początkowo są normalne, wyglądają, jak u każdego człowieka, lecz w złości stają się jasnobłękitne.
  • Zdolności : Po za regeneracja, ogromną siłą, czy nadludzką szybkością Wampiry te potrafią się teleportować, oraz rzucać zaklęcia. W przeciwieństwie do zwykłych wampirów krzyże, woda święcona, czy światło nie robią na nich żadnego wrażenia. Regeneracja nie może zapewnić im nieśmiertelności. Rany takie jak odcięcie jakiejkolwiek z kończyn nie zostanie zregenerowane, tak jak szybkie zabójstwo np. przebicie prętem.
  • Zagrożenie dla ludzi : Mogą doprowadzić do depresji. Ludzie po mimo tego, że ciężko rozróżnić te istoty powinni uważać, na nagłe zmiany nastroju. Chętnie żerują na szczęśliwych, z niczego niezdających sobie sprawy ludzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki