FANDOM

Wampir

Wampir-requiem.jpg
Tytuł: Brak
Klasyfikacja: Krwiopijcy
Występowanie: Świat Ludzi
Zagrożenie: Istoty (Brak) Ludzie (Średnie)
Status: Żywe
Umiejętności: Regeneracja, wyczulone zmysły, nadludzka siła i szybkość, hipnoza, czytanie w myślach, lewitowanie
Wampir-Istota nadprzyrodzona żywiąca się krwią, głównie ludzi, prawie nieśmiertelna, posiada ludzki wygląd, oraz wydłużone kły. Wampiry posiadają liczne zdolności paranormalne między innymi regeneracja, hipnoza, wyczulony węch, słuch, oraz wzrok, ale również niezwykłą szybkość i siłę.

Wizerunek Edytuj

  • Wygląd : Wampiry posiadają postać człowieczą z charakterystycznymi wydłużonymi kłami, które wysuwają się w momencie gotowości do ataku. Ich oczy początkowo są normalne, jak u każdego człowieka, lecz w złości zmieniają kolor najczęściej na żółty, lecz zdarzają się też przypadki czerwonych oczu.
  • Zdolności : Po za regeneracją, hipnozą, wyczulonym węchem, słuchem, wzrokiem, czy również nadludzką szybkością i siłą, wampiry posiadają zdolność czytania w myślach, lewitowania, są też straszliwie przebiegłe.
  • Wrażliwość : Wampiry te są wrażliwe między innymi na symbole chrześcijańskie, srebro , sól, oraz czosnek.
  • Zagrożenie dla ludzi : Dla ludzi wampiry stanowią śmiertelne zagrożenie, ponieważ jedynie po co przyciąga je do ludzi to żądza krwi.

Przemiana Edytuj

Stać się wampirem można poprzez ukąszenie przez wampira w wybrany fragment ciała.(Dotyczy się to wszystkich rodzajów wampirów) Wampirem nie można stać się poprzez rytuały.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki