FANDOM

Marchosjas

Marchocias.jpg
Markiz Szeolu
Tytuł: Marchocjasz
Klasyfikacja: Demon,upadły anioł
Występowanie: Szeol,Urantia
Zagrożenie: Wysokie
Status: Żywy
Umiejętności: Przywódca legionów,proroczy wojownik oraz mag,,iluzjonista,
Marchosjas (Gorycz)  - Trzydziesty piąty demon będący Markizem Szeolu,przewodzący trzydziestoma legionami złych duchów.Standardowo przedstawia się jako wilk ze skrzydłami gryfa i ogonem węża.Jednocześnie potrafi przybrać dowolną postać.

BiografiaEdytuj

Marchosjas znany kiedyś jako Marchocjasz był niegdyś sługą Boga należącym do chóru panowań.Buntując się,został zdegradowany do rangi upadłego anioła.Wkrótce ogłosił się demonem,a następnie urósł w siłę stając się Markizem Szeolu - Przywódcą trzydziestu legionów.Jest świetnym wojownikiem i magiem potrafiącym wybitnie władać żywiołem ognia,przez co jest trudnym przeciwnikiem dla ludzi.Podczas rytuałów wezwany potrafi przybrać dowolną postać co czyni go niebywałym kłamcą i iluzjonistą.

O przeszłości Marchocjasza wiadomo niewiele.Według różnych źródeł informacji był związany z Salomonem,który posiadał nad nim władzę.Marchosjas przepowiedział iż za 1200 lat ma nadzieje powrócić na siódmy tron w Raju.

-Seal-of-Marchosias-q.png

Pieczęć

DemonologiaEdytuj

Marchosjas jest demonem,którego można przywołać i w miarę możliwości podporządkować za pomocą srebrnej pieczęci.

Wezwany Markiz Szeolu potrafi przybrać wiele postaci :

  • Wilka ze skrzydłami gryfa i ogonem węża (standardowo)
  • Według Crowley'a jego postać może być również Wołem
  • Według Collina de Plancy Marchosjas ukazuje się pod postacią dzikiej lwicy ze skrzydłami sępa i ogonem węża.
  • Przywołany Marchosjas może nawet przybrać postać człowieka,który wyglądem przypomina wojskowego na rozkaz przywoływacza

Więcej z Fandomu

Losowa wiki