FANDOM

Kandydatury - Propozycja swojego stanowiska na Nekropedii.Będąc zwykłym użytkownikiem wiki możesz stać się kimś wyższym składając podanie.Wszystko zależy od umiejętności i wieku użytkownika.Obecnie można zostać moderatorem,administratorem i moderatorem czatu.Użytkownik,któremu przyznane zostaną prawa mu często pojawiać się na Nekropedii oraz spełniać podane niżej zasady.

Zasady głosowań

  1. Swój głos oddaje każdy z własnej woli.
  1. Zagłosować można bez kategorii wiekowej,jednak zaleca się dojrzale podchodzić do głosowania.
  1. W głosowaniach na moderatorów i administratorów mogą wziąć udział użytkownicy, którzy posiadają przynajmniej 100 edycji w przestrzeni głównej.
  1. W głosowaniach na moderatorów czatu mogą wziąć udział użytkownicy, którzy posiadają przynajmniej 50 edycji w przestrzeni głównej.
  1. Głosowania na moderatorów i administratorów trwają trzy dni.
  1. Społeczność może odwołać kadrowicza poprzez petycję, którą można zgłosić tutaj.
  1. Swój głos można wykreślić lub go zmienić, jednak kandydatury nie można anulować.

Wymagania

  1. Aby zgłosić swoją kandydaturę na moderatora, należy mieć na swoim koncie przynajmniej 100 edycji, w tym połowę w przestrzeni głównej.
  1. Aby zgłosić swoją kandydaturę na administratora, należy mieć na swoim koncie przynajmniej 500 edycji, w tym połowę w przestrzeni głównej i wcześniej posiadać prawa moderatora.

Pamiętaj ! Jeżeli nie jesteś zwykłym człowiekiem lub posiadasz umiejętności nadnaturalne - posiadasz większą szansę na przyjęcie i specjalną zniżkę.

Po przeczytaniu zasad możesz przystąpić do wypełniania zgłoszenia. Poniżej wpisz swój nick, a następnie wypełnij formularz, który pojawi się w edytorze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki