FANDOM

Fałszywe Istoty - Zbiór wszystkich fałszywych istot zamieszkujących fałszywe wymiary wykreowane przez Wyrwę.Potrafiły szczególnie wpływać na psychikę człowieka,manipulować oraz łączyć się z nim duchowo.Uczyły ludzi kłamstwa.dumy i arogancji wobec siebie,przyczyniając się do zmiany świata w określonym czasie.

WyglądEdytuj

Wygląd ogólny fałszywych istot jest zróżnicowany,ponieważ kreacja Wyrwy była dość fantastyczna i powstała na skutek jej wiedzy.Niektóre nie posiadały broni i były prawdopodobne,drugie fantastyczne połączone z mitologią,trzecie mające broń w swoim arsenale oraz zróżnicowane pancerze,które w rzeczywistości powinny były nie istnieć.

PochodzenieEdytuj

Fałszywe istoty.jpg

Fałszywe Istoty posiadają swoje indywidualne pochodzenie jednak wszystkie powstały na wskutek kreowania Wyrwy.Każda z nich zachowuje się inaczej.Ich celem była władza i podporządkowanie sobie przede wszystkim ludzi oraz konkurencja między innymi fałszywymi istotami na arenie.Ostatecznie zostały unicestwione i fałsz powoli zaczął zanikać wśród ludzi.Jednak żadna z fałszywych istot nie przeżyła,ponieważ nie była wstanie przyswoić nowych zasad a unicestwić praw Wyrwy.Kiedy fałszywe wymiary zostały unicestwone,większość fałszywych istot popadła w samozniszczenie nie mogac przystosować się do świata,który miał trwać zanim powstały fałszywe wymiary i nakryły rzeczywistość.Obecnie są martwe,jednak od ludzi zależy ich istnienie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki