FANDOM

Cień

Shadowpeople
Tytuł: Brak
Klasyfikacja: Cieniści
Występowanie: Świat Ludzi
Zagrożenie: Istoty (Niskie)Ludzie (Średnie)
Status: Żywe
Umiejętności: Hipnoza,czytanie w myślach, tworzenie snów, zmiennokształtność
Cień- Tajemnicze stworzenie lub postać widziana jedynie kontem oka,ukrywająca się w cieniu.Cieniści są jednymi z nielicznych istot,które trudno zidentyfikować.Nie wiadomo skąd pochodzą i w jakim celu nawiedzają w większej częstotliwości śpiących ludzi. 

WyglądEdytuj

Cieniści najczęściej widywani są pod postacią zakapturzonej istoty,mężczyzn w kapeluszu lub zwykłych szczupło wyglądających cieni.Rozmiar istot jest różnorodny.Przeważnie pojawiają się jako postacie od dwóch do nawet sześciu metrów wysokości.Szczegóły istoty takie jak rysy twarzy,nos,usta są niewidoczne dla ludzi.Oczy są jedynym elementem,który może zostać ujawniony.Narząd wzroku świeci czerwonym kolorem,dlatego w ciemności są znakiem rozpoznawczym istoty.

ZachowanieEdytuj

Istnieje wiele teorii podających w jakim celu cieniści prześladują ludzi.Wiadomo,że ludzie dostrzegają byt kontem oka,ponieważ cienie są niezwykle zwinne i potrafią się teleportować.Istota nie zbliży się do świadka a jedynie pojawi się w kącie pokoju,progu drzwi itp..Medium potrafi jednak szybciej wykryć owe istoty ze względu na swój dar.Cieniści prześladują ludzi od pewnego momentu,dlatego nie wiadomo czy kiedyś istniały,lecz istnieje teoria,że towarzyszyły ludzom od wieków.Potrafią wywoływać przerażającą panikę wewnętrzną,niepokój i strach mentalny.W nocy bez problemu mogą podsyłać sny według swoich celów,a więc także wizje.

CiekawostkiEdytuj

  • Istnieje teoria,że cieniści są demonami lub duchami
  • Istnieje teoria,że cieniści są kosmitami
  • Istnieje teoria,że cieniści celowo chcą aby ich dostrzeżono,aby w ten sposób przestraszyć swoją ofiarę
  • Istnieje teoria,że cieniści celowo prześladują ludzi,aby dowiedzieć się jak potrafią przetrwać
  • Istnieje teoria,że cieniści to tylko wyobraźnia 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki