FANDOM

Banshee-Bezcielesna nieumarłe, będące złymi duchami najczęściej porzuconej kochanki. Zwiastują śmierć.

Banshee

Bnashee.jpg
Tytuł: (Brak)
Klasyfikacja: Nieumarła
Występowanie: Świat ludzi
Zagrożenie: Ludzie (Wysoki)Istoty (Wysoki)
Status: Żywe
Umiejętności: Zawodzenie, wykrycie,wyssanie życia, magia
Nienawidzą ludzi, których obecność sprawia im ból. Ze względu na niewiść do ludzi, Banshee nie należą do najczęściej spotykanych istot. Za dnia zjawy te są bezbronne, przez co także nie widzialne, dlatego nie spotkamy ich na ziemie za dnia, natomiast w nocy możemy spotkać je w miejscu ich śmierci. Zwykle po nawiedzeniu zjawy tego miejsca nie opuszaczają. Banshee potrafą mówić, jeżeli tylko chcą. Pamiętają wiele ze swojego poprzednigo życia i zdaża się też, że swoją śmierć przeżywają poprzez chęć zemsty na mężczyznach. Mimo bezsilności za dnia Banshee szybko lokalizuje ofiarę, ktróra odważyła się wejść na jej teretorium. Gdy tylko zapadnie zmrok taka ofiara jest od razu atakowana. Tam gdzie bytuje Banshee roślinność obumiera. 

WizerunekEdytuj

Banshee to niematerialne istoty, mają wygląd lewitującej lekko świecącej zjawy o wyglądzie zbliżonym do tego za życia. W nocy ich postać jest widoczna, natomiast za dnia zjawy stają się całkowicie niewidzialne. Zdarza się, że Banshee są stare i brzydkie, jeżeli umarły staro, natomiast jeśli umarły za młodu zachowują swoją urodę. Włosy są w nie ładzie, a szaty, bądź suknie ślubne w strzępach. Twarz wygląda, niczym maska  zatygłego bólu i cierpienia. Ich oczy nadal płoną nienawiścią. Charakterystyczny jest jej zawodzący głos, który przypomina okrzyk bólu. Banshee to wyłącznie płeć żeńska.

Zawodzenie Edytuj

Zawodzenie to najpotężniejsza broń jaka posiadają te zjawe. Sprowadza na większość przeciwników, którzy to usłyszą okrutną śmierć. 

SłabośćEdytuj

Banshee są niematerialne, co sprawia, że jakikolwiek atak fizyczny nic nie zdziała. Odstrasza je natomiast żelazo , oraz sól. Można ją pokonać poprzez magię, bądź silną aurę. 

ZnaczeniaEdytuj

  • W śnie Banshee pierze ubrania-Jej następną ofiarą jestwłaściciel tych ubrań.
  • W śnie Banshee wyje-Jej następną ofiarą jest ktoś z Twojej rodziny.
  • Zobaczyłeś/aś Banshee-Jesteś jej następną ofiarą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki